Vindens skugga

Då var det fredag igen, skönt. Nu är det bara 3 veckor kvar med gips, vilket är ännu skönare.  Idag har jag ridit Passe eller Passepartout som han heter. Det blev en skrittur på 25-30 min, det gick bra förutom att det blåser en del vilket inte är direkt populärt. Han tyckte att det mesta var farligt så han fick arbeta en hel del i ganska låg form för att jag skulle få hans uppmärksamhet men även för att det stärkande. Jag blir dock väldigt nojig över hans ben så fort han tar snedsteg. Antar att man blir lite så när ens hästar varit skadade men benet kändes lika bra efter som det gjorde innan turen. Imorgon står det trav på hans schema så får hoppas att det inte blåser lika mycket och att han kan hålla sig i skinnet.

 

Här är ett par bilder på mig och Passe :)

 


Nu ska jag äta lite god mat sedan blir det kanske att dra sig mot Filippa där även Linda befinner sig.

 

/ Sara


Kommentarer
Postat av: isabella

sv: tack så mycket :)

2011-04-08 @ 21:06:51
URL: http://isabellaf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0