Vart är världen på väg?

Tjabba tjena hallå!

 

What´s up? Allt bra eller? Nu har jag kommit hem från skolan och skrivit en debatt analys så nu är jag är en stund. Just det på tal om lite läskiga grejer här va... :P haha Idag när jag kom hem, så var tv:n på i vardagsrummet jag tänkte min syster var hemma och kollade på den. Jag gick ut med hunden en sväng och kom tillbaka. Men när jag kommer in igen inser jag att min syster inte är hemma. Jag ringer och frågar henne och hon är hos en kompis och inte varit hemma. Detta har hänt två gånger tidigare.....


Förklarning 1:

Det spökar i min tv!!!

Förklarning 2:

Min katt har gått på tv dosan som ligger på tv bordet..

Förklaring 3
Min Tv har eget liv och stänger på sig själv?

Förklaring 4:
Min hund har lärt sig stänga på tv??

Jag vet inte vad jag ska tro längre! :O

Haha hjälp! 
Nu ska jag kolla om jag hittar någon förklarning till detta. Hörs sen!

/ Filippa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0