K Hoppning

Tjoho :)
Ännu en dag i stallet slut, blev sugen på film men mina nya filmer bor för tillfället hos Filippa... Så vad ska man göra?

Kitty hoppade idag, koncentrerade mig på styrka och att få henne komma mer in i botten och stampa av starkare och vända runt mer bak hon hoppade inte super men inte heller dåligt .. Hoppade en linje med 2studs och 5,5m fram till ett räcke och en annan linje med bom upplagd på liggande sockerbitar, 8,5m fram till en oxer. Det jag kände är att hon blir lite avknäppt i formen på det bett jag rider på nu och det påverkar mer på sprången än vad man kan tro, det har funkat bra tills nu då det känns lite för starkt så vi ska testa ett såkallat babypelham till helgen istället.
Här är dagens hoppning :)Eftersom jag inte lyckades med att lägga upp filmen är i bloggen blev det en länk, nu ska jag plugga in hur man lyckas lägga in klippet direkt i bloggen :P

Jag fixade filmen! / Filippa haha ^^


Kram
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0