Det skadar ju aldrig att testa

God morgon på er sömntuttor. :)

Hoppas allt är bra med er och att ni taggar en ny dag. Sara lovade ju igår att jag skulle publisera lite bilder från igår. Vilket jag oxå gör, gårdagens promenad tajmad jag in så möte upp Sara och Chessen. Vi sällskapade en bra sväng och pratade bort tiden som vanligt. Jag försökte mig på att ta några bilder men det blev ju bara väldigt dumt. Då det höll på att bli mörkt ute. Jag är även rätt ny på det där med att fota och ha en hund i koppel med som inte ville stanna där jag ville. Blev inte så bra men jaja här kommer dem:


Sara och Chessen


En sluta utan att använda ett ben, är ju rätt coolt iaf!

Sen var det vink då till dem!


En mycket trevlig pratat stund blev det och idag hoppas vi på bättre väder, så vi slipper den tråkiga blåsten och regnet. Jag lovar att ta bättre bilder nästa gång, om ni lovar mig att ha en toppen bra dag! Nu ska jag stressa vidare för snart åker jag och Sara till Jönköping. Sara kommer berätta mer om vad vi ska hitta på senare.

Kram Filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0