Here Comes The Sun

Tjo! :)
Idag har en ny vecka börjat, fullt med nya saker att få gjort och nya möjligheter.  Efter en dag i skolan, ska jag nu snart ge mig ut på en promenad i solen, som faktiskt lyser idag. Inte en minut för sent, om jag själv får säga det.
Efter min lilla promenad lovar jag att min lilla presentation om mig ska komma, håller på med den för tillfället nämligen. Så ni får veta vem sjutton jag är egentligen och vad jag sysslar med. Men ni får allt vänta ett tag till men lovar att det kommer ikväll.

Ska se fall jag kanske tajma och möta Sara när hon är ute och rider men det får vi se, lovar att ta bilder isf. Mina andra kompanjoner här i bloggen har nog lika svårt som att jag att komma in i det här med att blogga men ge det bara lite tid, så är vi gamlingar också med i leken.

Slänger med en bild på Linda och mig för några sommrar sen!
Men ska kila iväg, hörs snart igen! Vinkvink/ Filippa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0