Presentation - Sara

Tänkte att det var dags för en liten presentation av mig nu. Mitt namn är Sara Ramde, jag är 19 år och bor i Forserum som ligger mellan Jönköping och Nässjö. Jag har gått på Tenhults naturbruksgymnasium inriktning häst som jag slutade på i vintras. Jag har 3 hästar, varav två ponnyer och en häst. Hästen är under igång sättning, den ena ponnyn ska säljas och den andra ponnyn är 24 år och nu mera pensionerad. Då jag nyligen har opererat min fot har det mesta hamnat lite åt sidan men är förhoppningsvis igång som vanligt snart igen.

 

Jag har tävlat upp till La hoppning, FEI dressyr och debutant fälttävlan på ponny, har på häst startat lägre klasser i både dressyr och hoppning. Jag ser mig själv som en allround ryttare men mer inriktad till dressyr, det har dock varierat en del genom åren. Vem vet var man hamnar, så länge det handlar om hästar så är jag nöjd.

 

Här i bloggen kommer ni kunna följa med på de flesta äventyr vi ger oss ut på, det är desto färre nu med tanke på foten. Förhoppningsvis har jag snart en ny stjärna i stallet och desto mer att skriva och berätta om.

 

Det var lite kort om mig och efterhand kommer vi även presentera våra hästar.



Chesterfield


/ Sara

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj! Så mycket jag inte visste!

Hur klarar du av 3 hästar?

2011-04-04 @ 23:58:48
URL: http://ramde.webblogg.se/
Postat av: Louise

Vilken mysig häst :)

2011-04-05 @ 00:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0