Den 4 april börjar ticka mot sitt slut

Nu har jag hittat hitt igen, men både bra och mindre bra nyheter. ^^ Jag lärde mig av mitt misstag igår och valde att gå en annan tur än isgatan runt elljusspåret.. Det blev en annan promenad och jag tog några bilder på vägen och hittade ett grymt tecken. :)


Här har vi min eller min familjs hund Moddan i mitten och två andra bilder från min lilla tur.

 

Gissa vad jag hittade sen? 
Jo värsta vårtecknet! Nu är våren här, wohoo! :D

Den mindre bra nyheten är att jag kan nog inte få in min presentation av mig själv idag men den som väntar, väntar ju aldrig för länge ju, eller hur? ^^

Så stå ut, utan att veta vem som är den konstiga figuren som skriver meningslösa inlägg. ^^

Ha det bra tills nästa gång!

Kraaam Filippa



Kommentarer
Postat av: Emma

Äsch, snödroppar har vi haft här i Skåneland iflera veckor! :P

2011-04-05 @ 00:00:42
URL: http://ramde.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0