Bambi på hal is har fått konkurrens

Tjotjo!

 

Dagen har passerat och jag har tagit det lugnt för att bli frisk. Då jag håller på att ha en jämn match med att vinna över förkylningen som för tillfället leder med 2-1. Men det ska det bli ändring på, så jag fick skjuta på att börja med mitt träningsschema. Det fick iaf bli en promenad runt elljusspåret, då jag försöker att alltid röra på mig varje dag. Detta gör jag för att jag vill må bra, genom att till exempel ska rör på sig, sova ordentligt och äta ordentligt varje dag.

Men mer om det någon annan dag, för tillbaka till min promenad.

 

När jag kom in på elljusspåret hade jag glömt att det har varit skidspår där hela vintern. Vilket gjort att snön har packat sig, som i sin tur har gjort att nu när det äntligen börjar bli vår smälter det och blir is. Jag hade mina springskor på mig och hade med mig min glada hund Moddan som vill springa fram. Bambi på hal is kan man ju minst säga och jag halkade fram hela vägen i 2,3 km. Men inga brutna ben och jag överlevde men det var knappt kan jag meddela.  Att gå på blank is är mkt intressant, dock inte att rekommendera. ^^

 

Kram Filippa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0