Fruktsallad :)

Hej Hallå!

Oj vilken underbar dag det har varit idag, ridit i T-shirt för första gången de här året idag o jag frös inte ens! Hoppas bara att de håller i sig :)

Idag har jag ridit 3 små hästar och Cayenne får guldstjärna i kanten. Jobbade henne med tempoväxlingar och att få hennne rak för skänklarna och hon slappnade av riktigt fint och lyssnade jätte bra!

Kitty gjorde jag lite dressyrarbete på med galoppombyte i serier tom var 3e och galoppsaxar och även en del påbörjade piruetter och hon va så himla duktig vi lyckades tom med en piruett. Hon blev riktigt lösgjord och arbetade jätte bra :)

Rally va lite trotsig idag men lyssnade ändå ganska fint tillslut, han springer och vill inte riktigt lyssna ibland men han är ju trots allt bara 3år.

Nu ska jag Sara, Filippa och Louice kolla på Desperate Houswifes och äta fruktsallad!

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0