Den 14 april 2011

Får börja med att be om ursäkt över frånvaron, mitt internet har strulat så jag har inte ens kunnat logga in på bloggen. Nu fungerar det mer eller mindre som det ska i alla fall. Jag har precis kommit hem från stallet, blev ett pass på Chessen. Han var superfin, tror det har mycket med att göra att han longerades i går. Han var väldigt lösgjord och mjuk redan från början. Dock hade jag otur när jag skulle skritta ut en sväng efter passet, mötte två bilar, en traktor och en husvagn. Då kan man ju undra hur man lyckas pricka allt detta på en skrittur på ca 15 min på en väg som inte är allt för trafikerad. Det gick i alla fall bra och vi kom tillbaka till stallet med alla ben i behåll.  Nu ska jag och Filippa kolla lite på kurser till högskolan i höst, spännade. Får se om vi hittar något som vi kan tänka oss att läsa :)





/ Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0