Tv:n är bokad 21.00

Tjo på er!

Nu sitter jag här och ska ta tag i dagens plugg, efter en dag med en jätte mysig fika och skola.  Att det var någon som sa att trean skulle vara ett slappt läsår hade ju inte så lite fel. Jag försöker alltid plugga minst en timme varje dag även om jag kanske inte har något just imorgon. Just bara för att få saker gjort och slippa göra saker i sista minuten. Ett förlag till er som har svårt med att få ron att sätta sig plugga. Det är bättre att sitta en timme i sträck istället för att sitta 2 timmar och  det slutar med att du kollar facebook, bloggar och hittar på andra saker för att du inte orkar plugga. Det blir ju både effektivare och mer tid att få vara i stallet eller hitta på nått roligare än att plugga. Det är min lösning på att få mitt plugg att fungera.

 

Jag tänkte även att jag skulle tipsa er att Eurosport kommer att sända sändningar från World dressage masters som säds ifrån Palm Beach, USA. Denna sändning börjar vid 21.00 för den som är sugen och kolla lite på dressyr. Jag ska sätta på tv:n iaf. Jag ska oxå försöka få upp några fler inlägg under kvällen.

En bild på min gamla häst Eton för några somrar sen. Diadem är det nya modet!

 

Ha det så bra tills nästa gång! / Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0