Träning

Hej hallå!

Får ursäkta min frånvaro här men min dator har varit sjuk! Tror den hade influensa eller något men nu är den frisk igen :)

Idag har jag varit i Norrahammar och tränat för Tomas Hammar med Cayenne, första ute träningen för året och Cayenne hoppade kalas fint! Vi hoppade bana och en lång sådan, Tomas måste vara mästare på långa banor! Cayenne blir lätt studsig och istället för att rida fram och ur det håller jag kvar och försöker få henne att inte riva men det är just då hon tar med sig bommarna, jag måste våga galoppera henne mer mot hinder fast hon blir stark och springig!

Här kommer ett mästerverk i Paint av dagens bana :)


Det är mycket svängar både korta och långa så man får med sig hästen runt hela tiden en del svängar som mellan 7 och 8 kan man istället svänga innanför B hindret i kombinationen.

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0