Tisdag :)

Tjosingen!

Sorry att filmerna inte har kommit upp än men jag lovar att jag ska fixa det imorgon, jag ska vara på Folkuniversitetet nästan hela dagen så jag tar med mig datan och fixar det, promise!

Hästarna har gått bra idag, Kitty kändes lite gallig i framkotorna så hon gick ett lättare pass bara och ska gå lätt hela veckan utan att hoppa så får vi se vad som händer med det, hon är inte halt, varm eller öm så det kan ju vara en liten anstränging från helgen bara. Detta betyder att på torsdag när det är träning för Tomas ska jag vara lite själmordsbenägen och ta med Cayenne, det kan sluta hur som helst!

Fenix får stå för dagens bild :)

Så update och filmer kommer imorgon
Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0