Still going strong

Heej på er!

Japp tro det eller ej men jag lever faktiskt. Men det är knappt med träningsvärk och helt seg i huvudet efter att ha suttit och pluggat och försökt matta in matte i huvudet så lever jag. Jag hade en mycket trevlig dag igår precis vad jag behövde med massa hästar, som Linda sa det måste ju varit länge sen du sett så mycket hästar på en dag. Hahah Men det kom sina konsekvenser idag var tanken att jag skulle åkt och hejat på Lindus och hängt med Sara men tiden fanns inte och plugget gick inte skjuta upp längre. Dagen blev alltså inte så jag hade planerat och veckan jag har framför mig är inte roligare den, men sen är det ju faktiskt påsklov och det gillar vi! :D

 

Men jag ska göra allt jag kan för att överleva och hålla tummarna för det. Men lite positiv blir man ju av det underbara vädret!

Hoppas ni inte somnar av min tråkiga läsning om ni ens läser det men lovar jag jobbar på att bli bättre bara lite mycket just nu.

En bild på min stjärna Ärtan. 

Håll ut med er mina vänner, ljuset är inte långt borta, ;) / Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0