SOL !

Tjosingen!
Solen skiner och det är helt underbart väder ute! Vill vara ute hela tiden! Hästarna har fått sola utan täcken några timmar nu på eftermiddagen och Rally rullade sig minst 5gånger och består nu mest av damm, dags för ett bad snart tror jag bestämt! Han har också tappat en sko så han får snällt vänta på hovslagaren, så alla hästar har vilat idag och bara haft det skönt i solen. Det blir en lugn vecka utan tävlingar, Rally ska till Lasse på söndag och löshoppa. Sen får vi se om jag åker till mina underbara vänner på Åsum och stall Wall på fredag och lördag om tiden räcker så skulle jag redan va där! På torsdag är det träning för Tomas Hammar och det blir förhoppningsvis första utomhusträningen, kul!

Ett säkert tecken på att våren är här är att jag för första dagen vistats i stallet utan underställ!!!!

En sommarbild på Nova :)
Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0