Packning :)

Tjosingen!

Då va det påsk o jag tycker allt det känns precis som vilken vecka som .. Solen skiner i allafall o det kanske är påskens förtjänst? Vi säger de så att det känns lite speciellt!


Kitty i sin 1.30 debut i Eksjö -09

Har varit i stallet hela förmiddagen och fixat o mockat, fodrat osv. Ska snart tillbaka och packa det sista till tävlingen i Eksjö i morgon och så ska de två små pållarna ridas också ett kort trimpass på banan så det är mjuka och fina i morgon!
Det finns många olika sätt att packa, en del har altid tävlingslådan packad andra packar samma dag osv men för mig funkar det bäst att ha en packlista och packa allt dagen innan, annars får jag lite smått panik att jag glömt eller att jag tagit upp saker om jag gör det tidigare. Med min packlista glömmer jag aldrig något!

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0