Onda morgon

God morgon eller ja god dag kanske man ska säga mer. :P

 

Nu sitter jag här i skolan och har precis haft lunch och ska ha filosofi de närmaste tre timmarna. Dagen börjar bli mycket bättre efter att ha en lite kaotisk början. Det började med att jag håller på att missa tåget för att jag kom iväg hemifrån lite väl sent. Det var bara att ta löpet och väl framme vid stationen så är tåget inställt och det ska komma bussersättning. Men någon bussersättning kommer aldrig och 40 minuter senare kommer som tur va nästa tåg. men det var ingen glad Filippa kan jag inte påstå.  Jag kan inte riktigt säga att det var varmt ute heller i den underbara blåsten med min fina skinjaka. (Y)

 

Men jag lever och det är ju fredag som Sara sa, så det kan ju bara bli bättre. Hoppas jag iaf och fick ett roligt sms om att jag har fått ett mkt roligt paket att hämta på posten när jag kommer hem. Så längtar! Ni får veta vad jag får för roligt senare idag.

 

Men hoppas ni har en bättre början på denna dag än jag om inte annat önskar jag er en bra dag! ^^ / Filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0