Molnen är inom räckhåll

Nämen tjenare!

Hur är läget med er? Allt bra? :) Själv går jag nästan på moln det är inte långt ifrån. Med en galen träningsvärk i mina ben så har jag ändå ett leende på läpparna. Måste tacka mina underbara kompanjoner som står ut med mig och drar med mig till stallet. Det var längesen sen jag saknade våra fyrbenta vänner så mycket som just nu, men lösningarna finns ännu inte, så det får vänta ett tag till.

Men det stoppar mig inte idag att knappt kunna gå, men jag har ett leende på mina läpparna och vinka glatt till alla jag möter på min väg. Japp, jag har överlevt dagen med skola, svenska debatt och matte c prov och en tur med Sara. Kommer nog upp ett inlägg senare oxå, så håll utkik!

/Bamse kram på er från en glatt vinkade Filippa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0