Lördags aktiviteter

Hej Hallå!

Ännu en dag till ända och allt har rullat på fint, som Filippa skrev innan så har vi varit på skogstur med Cayenne och Kitty, så skönt att man äntligen kan rida ut ordentligt och vägarna är isfria! Hästarna blir så nöjda och glada av lite variation av träningen.


Cayenne förra helgen på JFK i 1,20.
Rally skulle vila idag, hade glömt de och imorgon ska han löshoppa hos Lasse så hoppas vi att han sköter sig som han brukar göra! Får se om jag lyckas hitta en filmare och om de blir en film i de mörka ridhuset. Igår så tömkörde jag honom efter att han fick på sig sin tappsko, han sköter sig galant, han är helt enkelt född till stjärna!
Kram Linda

Kommentarer
Postat av: MLI DAHLGREN

Har ju nästan liknande namn som min häst :) Min heter Shyenne :)

2011-04-20 @ 09:40:02
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0