Glad påsk!

Hej god dag på er!

 

Jag befinner mig för tillfället hos min pappa och är här för att fira lite påsk. Där av den dåliga uppdateringen men tänkte kola in nu och se så allt är bra med er? Det är jag hoppas jag iaf.

Tänkte även tipsa om att i Helgen är det ju nationell tävling i Eksjö bland annat får se om jag lyckas ta mig ditt och kolla lite om jag hinner.

 

Sen så läste jag att man kan följa den trestjärniga dressyr meetinget från Stadl Paura i Österike genom Webb tv och online resultat. Det är klasser för både juniorer, Young riders även ponnyryttare. Jag vet inte hur länge det kommer sända live men det är tävlingar fram till måndag.

 

Det kan ni hitta på denna länk: http://www.cdi-stadlpaura.at/livestream.php
Startlistor och resultat hittar ni här: http://www.cdi-stadlpaura.at/index.php?show=startliste&cat=2011&lang=ger

 

Glad påsk på er!

 

/ Filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0