Fredagsmys nästa

Tjabba tjena hallå! :)

 

Hittar ni på en fredags kväll som denna? Själv så har man nu efter en skoldag och sökt till högskolan dag så ska jag nu umgås med dem bästa. Linda är här nu oss mig och Sara is on the way. Idag står det fruktsallad, massa prat, kanske film och massa mys helt enkelt.

 

Kvällen börjar ju bra när Linda ska envisas med att köpa en honungsmelon, medans jag tycker det inte är gott någonstans, den är dyr och den är ful. Medans Linda resonerar så som att den är god, den är fin för att den ser ut som en rugbyboll och de som spelar rugby är oftast skit snygga…

 

Ser inte riktigt koplingen, men Linda vet ju vad hon pratar om! ;)

 

Ja… Så vad kommer komma nästan kan man ju fundera på, men jag lovar att uppdatera er om det hänt nått!

/ Filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0