Den 7 april 2011

Tjoho!

Har ni blåst bort eller? Vem har inte, för det är shit vad det blåser ute! Tåg som är inställda och sena. Bra jobbat det är inte bara snö som stoppar tåg och träd som ramlar överallt.  Nu har jag kommit hem efter en stressad dag. Allt började försov mig, ovanligt? nej tyvärr inte. Funderar på att skaffa en sådär väckaklocka som låter jätte högt och som skjuter iväg nått man måste hämta för att stänga av den. Funkar det? Någon som har testat? :P Haha Mkt Bad on my iaf!

Men men sen var det skolan och sen blev det lite ärende och nu är jag hemma för att ta tag i lite plugg.

Ojoj, en bild å mig utan hjälm, inte för att ni ser så mkt ändå. Mohoho ^^

Ska försöka få upp lite inlägg under kvällens gång. Bara ni inte blåser bort!

See you later! / Filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0