Den 25 april 2011

Hej och hå på er!

 

Nu börjar jag komma tillbaka igen efter att haspenderat mitt påskfirande hos min pappa. Väl hemma är det flytt som det står på schemat, så det är fullt upp. Där av den kasa uppdateringen men jobbar på det.  Har haft en sån där tag när man bara vill dra täcket över huvudet igen. Efter att ha spillt varmt te på mig själv, spillt te på mitt block och vält ut min vattenflaska och trott att jag hade tvätt tid mellan 8-14 inte 14-22 som jag hade. Men jag här en iaf och ska försöka komma med nått mer inlägg in jag ger upp denna dag.

 

 

Men hoppas ni hade en bra påsk och att ni är laddad för en ny vecka!

 

/ Filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0