Den 18 april 2011

Hej på er i den underbara solen!

 

Idag är ingen vanlig dag, ne för idag är det den första dagen på mitt sista påsklov någonsin. Det känns tomt, haha. Ne då, men det är ju en underbar dag med en underbar sol. Jag har flyttat med mig datorn ut på min balkong för att försöka få lite plugg gjort. Sen får jag se vad dagen kommer bjuda på.

 

Igår så var Linda och Sara en sväng oss mig och när vi satt och skulle kolla på film fick vi på Eurosport. Där dem visade lite från tävlingarna från Paris i Frankrike. Vi fick på det lite sent med vi hann bara se omhoppningen där Malin Baryard Johnsson och H&M Tornesch 1042 kom trea i Grand Prix klassen. På delad första plats kom tyske Christian Ahlmann och Rik  Hemeryck.


En gamal bild på Malin från Falsterbo förra året.
Nu kallar plugget, vi hörs!
/ Filippa

Kommentarer
Postat av: MLI DAHLGREN

sv; ja hon är riktigt fin :)

2011-04-18 @ 15:10:56
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0