Den 12 april 2011

Uppe tidigt idag med, känner att jag börjar få lite dygnsrytm igen vilket känns väldigt bra. Nu ska jag strax äta frukost och sedan tänkte jag leta lite häst. Spendera lite tid framför hästnet bland annat och förhoppningsvis hitta något värt att ringa på. Jag tycker inte om att prata i telefon, eller med folk jag känner är det inga problem. Jag svarar nästan aldrig när någon med dolt nummer ringer, eller när det är ett nummer jag inte känner igen. Att ringa folk jag inte känner är bland det värsta jag vet. Jag är även riktigt dålig på att svara på sms men de gäller även med folk jag känner. Det kanske är detta man kallar lite telefonskräck? Så för att utmana mig själv tänkte jag att om jag hittar någon fin häst idag så ska jag ringa på den. Så håll tummarna för att jag hittar min nya stjärna nu :)





/ Sara

Kommentarer
Postat av: Sabina Borenius- ronda.blogg.se

Sv: Ja visst är hon!

2011-04-12 @ 09:21:24
URL: http://ronda.blogg.se/
Postat av: Axelzara

Beautiful site!

2011-08-23 @ 10:37:05
URL: http://axelzara.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0