Death race ;)

Hej igen!

Nu sitter jag här igen tillsammans med Linda. Efter att ha sovit lite för länge, lite plugg så ringer Linda som vill dra med mig på en skogstur på hennes pållar. Sagt och gjort, blev en skogstur där Linda tog Cayenne och jag tog Kitty efter att fått alternativen ett får, en Soprano, Fairytale, Cayenne eller Kitty. Det fick alltså bli Kitty på en liten skogstur. Samma tur som vi tog på våra ponnyisar för ett x antal år sedan.

 

Det gick bra och jag överlevde, efter både rådjur, fart, vändning och skratt. Kul var det får hoppas att jag kan gå imon med så är det ju kanon bra! (Y)

En gammal bild på Linda mig och hennes gamla ponny Dillen

Nu så har te vattnet kokat färdigt och vi ska göra nått innan Linda dör av rastlöshet.

 

/ Filippa och Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0