Dagens tumme upp och ner

 



Dagens tumme upp har jag och mina kompanjoner beslutat att ge till teknikens stora framsteg och ett av dem är dagens online resultat direkt från tävlingar. Det blir allt fler tävlingar som uppdaterar sina tävlingar direkt, vilket ger oss som inte kan ta oss till tävlingar tillgång att se hur de går utan att behöva ringa och störa ryttare mitt i tävlingens heta. Vilket gör att även om du är hemma så kan du ha koll på klubbkamraterna när det tävlar.

 

 

Dagens tumme ner går dock till tävlingar som inte har online resultat. Detta för att man nu har vant sig vid att kunna ha koll. Vilket man inte får om det inte har online resultat, vilket ger en lång väntat till resultaten kommer ut. Ibland upp till fler dagar innan resultat från tävlingar kommer ut på hemsidor. Vill man veta hur det går måste man ju ringa till ryttarna och störa mitt under en tävlingsdag= Inte bra för prestationen.

 

/ Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0