Dagarna bara försvinner

Hejhej hallå på er! :)

Hur läget idag? Allt bra med er? Själv är det bra med mig som sagt lite mycket i skolan så där av lite inlägg från min sida men jag ska bättra mig. Ska försöka iaf. :P Haha nejdå. Men nu sitter jag här med en kopp te och kollar igenom en redovisning jag ska ha imorgon.  Om översvämningar mycket intressant, ne inte jätte men helt okej. Bättre än en annan redovisning jag hade idag. Jag tycker inte om särskilt mycket att stå och prata inför folk. Jag blir ofta nervös, skakar, pratar alldeles för fort och tappar ofta bort mig själv. Det har till och med gått så långt att jag mitt under en redovisning har gått och satt mig och vägrat fortsätt. Även om jag jobbar på att bli bättre så tycker jag det är riktigt svårt. Har ni oxå svårt att prata inför människor eller tycker ni det är lätt?

 

Nu för tiden brukar jag alltid göra Power Points så när jag redovisar kollar människorna jag redovisar för på den istället för mig. känns lite bättre än bara stå ensam framför alla. Jag har där av fått smeknamnet  Power Points fixaren, då jag alltid gör en Power Point till minsta lilla bara för just av den anledning. :P


Morgon dagens Power Point. ^^

Men nog pratat om det, nu ska kika vidare. Ha det så bra tills nästa gång!
/ Filippa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0