Blött!

Hej!
Får ursäkta för dålig update idag!
Dagen började med att jag och Filippa var och kollade på en inridningshäst som eventuellt kommer stå i stallet snart, stor va den minst 1.75 men den såg iaf snäll ut :) Sen var det bara att börja dagen och jag fick idag med mig Filippa ut på en skrittur och sen red hon tom fram Kitty lite på ridbanan! Jag trimmade Cayenne och Kitty ett kort pass på ridbanan bara för att känna lite på dem, Kitty behöver mkt lydnad dagen innan och Cayenne behöver bara slappna av. Sen har allt putsats och packats tills imorgon, hästarna är badade och jag blev minst lika blöt! Så nu är vi taggade och redo för tävlingen på JFK imorgon, Kitty går 1.20, 1.30 och Cayenne går 1.10, 1.20.

Cayenne racerhäst!

Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Olasolveig

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-05-20 @ 07:35:49
URL: http://olasolveig.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0