Blingda :)

Hej!
Första inlägget för mig här och vad passar då bättre än en presentation av mig :)
Jag heter då Linda Widegren är 20år eller Blingda som endel kallar mig för allt mitt blingbling .. Jag bor på en hästgård utanför Tenhult i Jönköping. Jag har alltid älskat hästarna och för mig har det alltid varit självklart att hålla på med dem! Under ponnytiden blev det allt från A-Dponnyer och med felfria rundor upp t.o.m. LA hoppning, LA dressyr och även fälttävlan. En rolig tid man saknar! När jag va 17 lämnade jag ponnyerna och satsade på hästarna istället som under en tid gick parallellt med ponnyerna. Jag har under åren tävlat en hel del hästar och i dagsläget har jag 7hästar i stallet som jag tävlar upp t.o.m 1.30-1.35 hoppning. Den yngsta är 1år och den älsta 16år. Jag har under åren 2009 - 2010 varit beridarelev på ett stort försäljningsföretag i Skåne där jag mestadels har tävlat och utbildat unghästar. 


Här i bloggen kommer ni få följa vägen mot mitt mål att bli en etablerad hoppryttare och kunna leva på min hobby! Ni kommer få följa med på både tävlingar och träningar, den vardagliga träningen både för mig och hästen!

Kram
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0