26 april

Sådär, nästan klar för idag, stallet är halvfärdigt, hästar i hagarna är bytta det är lunchat 3 hästar är rinda så har bara kvar att lina Cesar och mocka o fixa 3 boxar o sen ta in ikväll, skönt!

Rally linade jag lite först eftersom han inte är riden på ca 1vecka o sen red jag honom lite lätt i skritt, trav o galopp och travade för första gången över travbommar, han är en sån stjärna! Det som är viktigt när de inte är så gammla är just att få de att ta stöd och acceptera bettet och att gå fram för skänklen och han sköter det kalas!

Cayenne och Kitty red jag ut en runda på och travade mycket i låg form och mycket fram o båda verkade tycka att de va skänt efter helgens tävlingar.

Nu har jag lunchat mig själv också med lite pasta o kycklingsallad, MUMS! O ska gå ut igen för att göra klart det sista.

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0